Vanlige spørsmål

01. Hvor blir det av maskaraen?

Vi jobber med utfordringer og forsinkelser på fabrikken. Vi håper å få maskara på lager igjen i løpet av høsten. Vi sender ut nyhetsbrev straks den er på plass så sørg for du har meldt deg på om du ønsker umiddelbar beskjed.

02. Sender dere i posten?

Ja, velg fraktalternativ i kassen

03. Jeg er influencer og vil ha spons, hva gjør jeg??

Ta kontakt ved hjelp av chatteboblen nede i høyre hjørne for raskest svar. Ellers er vi tilgjengelig på Instagram og Facebook også.

04. Hvordan returnerer jeg pakker/produkter?

Les våre fraktbestemmelser her

05. Jeg savner visse produkttyper, tar dere i mot tips?

Ja vi tar gjerne imot tips, ta gjerne kontakt ved hjelp av chatteboblen nede i venstre hjørne for raskest svar. Ellers er vi tilgjengelig på Instagram og Facebook også.

06. Hvor lang leveringstid har dere?

Vi sender pakkene samme eller påfølgende dag, deretter går det 1-3 virkedager før den ankommer deg.

07. Hvilke betalingsløsninger har dere? 

Vi bruker VIPPS og Klarna som betalingsløsning

08. Jeg har mottatt feil/ødelagt vare, eller det mangler en vare i min bestilling. Hva gjør jeg?

Ta kontakt ved hjelp av chatteboblen nede i venstre hjørne for raskest svar. Ellers er vi tilgjengelig på Instagram og Facebook også.

09. Jeg vil benytte meg av fri retur, hvordan går jeg frem?

Les våre fraktbestemmelser her

12. Blir produktene til Amberly Cosmetics testet på dyr?

Nei. Vi setter dyrevelferd høyt på listen og ingen av våre produkter eller ingredienser er testet på dyr! Du finner oss på listen til dyrevernalliansen her.

13. Hvor holder dere til?

Vi holder til på Bryne i Rogaland

14. Hvordan tar jeg kontakt dersom mitt spørsmål ikke står på denne siden?

Ta kontakt ved hjelp av chatteboblen nede i venstre hjørne for raskest svar. Ellers er vi tilgjengelig på Instagram og Facebook også.